14.1.07

Mööpeleitä

Miehet menevät sekaisin kummallisista asioista. Teknisistä vempaimista. Tämä iPhone oli kaiken huippu. Miehet olivat hurmiossa, ja kertoivat heti ensitunnelmansa. Että tässä se on edestä ja tässä takaa ja kuinka kaunis ja litteä ja ihana se on...se suorastaan kuumottaa näppejä [eikö se ole huono ominaisuus puhelimelta?].

Minä ajattelin sitten esitellä omia vempaimiani. Vaikken minä niistä niin innoissani olekaan.

Tässä on minun kannettava. Se on litteä ja toimii.


Ja tässä teknofriikeille näkyviin sen tekniset tiedot.


Tässä tälläinen rakennelma, joka liittyy minun työhöni. Se on kirkas ja kaunis.

Ja tällä voidaan vaihtaa ajatuksia langattomasti. Sillä on kivat sarvet ja siinä on sinistä.

Lopuksi minun iPhoneni. Sillä voi soittaa. Puheluita. Eikä se kuumenna näppejä.

Ei kommentteja: